Pingisskola framflyttad!
Pingisskolan som skulle börjat 2 feb är nu framflyttad till den 9 feb.
Många av våra tränare är sjuka eller i karantän.
Pingisskolan som skulle börjat 2 feb är nu framflyttad till den 9 feb.
Många av våra tränare är sjuka eller i karantän.
Safirs diamanttränare utvecklar ca 150 ungdomar till empatiska pingisspelare som kämpar hårt efter sin egna förmåga.
Uppehåll för pingisskolorna under v.8 medan övriga träningsgrupper tränar.

Vi jobbar på med hemsidan.
Vår Safirledare Ludvig Larsson tilldelades årets stipendiat av Örebro Läns Bordtennisförbund tryck här för att läsa motiveringen